2014 m. birželio 3 d., antradienis

Paprastosios Nicos salotos

Aš mėgstu skaityti knygas ir jose gyventi. Skaitydama užmirštu visokius gyvenimo reikalus, pvz., susitvarkyti spintą, išskalbti prieš keletą valandų užmerktas sukneles. Neseniai baigiau skaityti A. Baricco "Jūra vandenynas" ir vis dar gyvenu per žingsnį nuo jūros sustingusioje "Almajerio" užeigoje.



Kiekvieną kartą, kai skaitau šią knygą, pasimetu, bet užvertusi paskutinį puskapį sugrįžtu į save, pro ašaras tepajėgdama įžiūrėti vien pasaulio grožį. Na ir kas, kad mažai miegota, kaip galima užmerkti akis, esant vietoje, "kurioje gyvena žmonės, nematomi ar be paliovos švytuojantys pirmyn atgal, lyg prieš juos būtų ištisa amžinybė..."


Šiandien skaitydama ypač nejaučiu tikrovės, o gal kaip tik realybė viršija visus lūkesčius, atsiskleidusi kaip pasaka. Žinau, tai skamba keistai, bet vien dėl tokių vakarų gyventi verta. Kai nieko nenutinka, o vis tiek aišku, kad teki it upė į Tavęs laukiančią jūrą. 



2 valgytojams reikės:
2 pomidorų
5 marinuotų šparaginių pupelių
4 ančiuvių
14 alyvuogių
4 ridikėlių
150 - 200 g tunų gabaliukų aliejuje
2 kiaušinių
10 bazilikų lapelių
2 valgomųjų šaukštų alyvuogių aliejaus
1 česnako skiltelės
Druskos ir maltų juodųjų pipirų

Paprastosios Nicos salotos

1. Pomidorus, pupeles, alyvuoges, ridikėlius, ančiuvius, tuną bei kiaušinius susmulkiname kąsnio dydžio gabalėliais.
2. Smulkiai supjaustome bazilikų lapelius ir česnako skiltelę, juos sumaišome su alyvuogių aliejumi.
3. Sumaišome daržoves su aliejaus užpilu, paskaniname druska ir maltais juodaisias pipirais.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O kiti nededa ančiuvių ir deda bulves vietoj šparaginių pupelių. Tavo variantas dar skaniau atrodo :) Tokį variantą pabandysiu ir aš :)

Simona rašė...

Atf, nežinau, kas, bet man niekaip čia nesiderina bulvės. Ir vienokias salotas bandžiau, ir kitokias, bet pačios skaniausios su šparaginėmis pupelėmis. Valgydama kavinėje, visada išrankioju bulves iš šių salotų :D

Anonimiškas rašė...

Ar jums skauda širdi? Nenusiminkite, tegul Dr.Ogala padeda jums susigražinti savo buvusiji “, jis iš tikruju yra tikras ir sažiningas meiles burtu ratukas, jis sugražino mano vyra. Aš esu Tracy Mattingly iš vieningos valstybes, aš labai džiaugiuosi, kad mano vyras grižo po to, kai paliko mane del kitos moters. Mano vyras turejo romana su bendradarbiu, ir aš taip myliu savo vyra, bet jis mane apgaudinejo su savo bendradarbiu, ir ši mergina, manau, mano vyrui naudojo raganas ar juodaja magija, kad jis manes nekestu ir tai buvo toks kritiškas ir neprašomas, aš verkiu visa diena ir nakti, kad Dievas atsiustu man pagalbininka, kuris gražintu mano vyra! Buvau tikrai nusiminusi ir man reikejo pagalbos, todel ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetaine, kurioje buvo pasiulyta, kad dr. Ogala gali padeti greitai susigražinti buvusi vaikina. Taigi, pajutau, kad tureciau ji išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasake, ka man daryti, o aš tai padariau, tada jis man padare meiles burta. Po 16 valandu mano vyras tikrai man paskambino ir pasake, kad manes taip ilgisi, o Dieve! Aš buvau tokia laiminga, o šiandien aš vel džiaugiuosi savo vyru ir mes džiaugsmingai gyvename kartu, ir aš dekoju galingam burtu ratukui Dr.Ogala, jis yra toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija cia. jei esate cia ir jusu mylimasis jus atsisako, arba jei jusu vyras persikele pas kita moteri, daugiau neverkite, susisiekite su juo pagalbos dabar. Štai jo kontaktas. Siuskite el. laiška šiuo adresu: drogalad02 @ gmail. „com“ arba „Call / Whats-app“: +2347049668119.