2015 m. gegužės 25 d., pirmadienis

Obuolių, apelsinų ir kivių sulčių kokteilis

Kalbant apie muziką, aš esu visiškas "tėčio vaikas". Skirtingai nei jis, aš neužaugau Rolling Stones, Pink Floyd, Led Zeppelin, Deep Purple pasaulyje, bet jų muzikos nuolat pasiilgstu. Santūraus metalinio erzelio, įsibėgėjančių elektrinių gitarų, klajojančių sielų jaudinamų prikimusių balsų, melodijų ir žodžių tikrai įeinančios į žmogų, o ne tik pakutenančių paširdžius. Man netgi patinka tų laikų vyrai ilgais susivėlusiais garbanotais plaukais. Nedaug yra dalykų, kurie patys iš savęs prajuokina taip, kaip cheminis vyrų plaukų garbanojimas, bet man tai nei kiek nerūpi. Patys gražiausi žmonės juk tie, kurie atveria akis ir širdį prieš visus didžiausius savo mažumu ir paprastumu džiaugsmus ir laimes,o jei dar jų balsai sukas ir sukas ausyse.




Klausom:
The Rolling Stones - Sweethearts Together
The Rolling Stones - Blinded by Rainbows
The Rolling Stones - Angie
Led Zeppellin - All of My Love 
Badfinger - Without You
Cheap Trick - The Flame 
Pink Floyd - Wish You Were Here 
Deep Purple - Soldier Of Fortune 
 


Tai vienas mano mėgstamiausių namie spaustų sulčių kokteilių. Gaivus, lengvas, malonaus saldžiarūgščio skonio. Paslaptis labai paprasta - reikia rinktis itin prinokusius, sultingus apelsinus ir kivius, tada juos paversti saldžiomis sultimis yra labai lengva. Geriausia jį patiekti, nieko nelaukiant - šviežiai sumaišytą, su ledukais "skanioje" taurėje.

Apie 800 ml sulčių reikės:
1 kg obuolių
3 vidutinio dydžio apelsinų
4 kivių
 
Obuolių, apelsinų ir kivių sulčių kokteilis
 
1. Obuolius, apelsinus ir kivius nuplaukite. Išimkite obuolių sėklalizdžius. Apelsinus ir kivius nulupkite.
2. Iš obuolių, apelsinų ir kivių sulčiaspaude išspauskite sultis ir gerai išmaišykite mediniu šaukštu.
3. Patiekite su ledukais.

Komentarų nėra: