2015 m. gegužės 17 d., sekmadienis

Bananų ir mango glotnutis

Prie pačios savęs grįžtu bėgdama ir kiekvienas įveiktas kilometras verčia realybe tai, kas anksčiau atrodė neįmanoma. Kažkas įkvepiančio išeina iš to, ne tik kad laiko ir atstumų rezultatai... labiau gal žinojimas, iš ko esu padaryta. Kaip kad rašymas, maisto gaminimas, skaitymas, muzikos klausymas, bėgimas tampa mano sielos maitintoju, mano terapija, mano įsimylėjimu.


Trauka, nuo kurios negaliu ir nenoriu atsiplėšti. Net nesvarstau, iš kur ji ar baigsis ir kuo, tik su kiekvienu pėdų atsispyrimu vis daugiau ir daugiau gyvenimo įkvepiu į savo plaučius. Neįtikėtina, kaip nuraudę skruostai ir prakaito lašeliai ant kaktos suteikia pasitikėjimo savimi pojūtį. Galbūt todėl, kad ilgą laiką maniau, jog aš nesukurta bėgimui. Atrodė, kad mano fizinis pajėgumas ne toks geras kaip kitų. Visada atsirasdavo kas nors, kas sukliudydavo pabandyti. Dažniausiai tai buvau aš pati, užmiršusi, kokia atkakli galiu būti.


Bet žinote, kas yra iš tiesų nuostabu? Tai tas jausmas, kuris nutinka viduje, kai įveiki save ir pabandai. Tada supranti, kad visai nesvarbu, kiek daug kilometrų ar kaip greitai juos gali įveikti, tiesiog užplūsta laimė, kad bėgi. Ir nebebūna per karšta, per šalta, per lietinga, per vėjuota, per tamsu, per anksti ar per vėlai. Tiesiog nepaaiškinamai stipriai norisi judinti kojas ir jausti, kaip su kiekvienu nubėgtu kilometru jos stiprėja, kaip bėgi vis greičiau ir toliau, kaip tampi pakankamai stiprus žmogus pasiekti viską, ką nori.


Man patinka šie maratonų bėgikės Paulos Radcliffe žodžiai: "Niekada nenusistatyk limitų, sek paskui savo svajones, nebijok nugriauti sienų. Ir daug juokis - tai yra gerai Tau." 


P.S.: Štai ką klausau dabar, kai bėgu:
1. Laura Veirs - July Flame (Gamper & Dadoni Remix) 
2. Faul Ft. Wad Ad - Changes 
3. Benjamin Francis Leftwich - Atlas Hands (Thomas Jack Remix) 
4. David K & The Oh Hello's - Like the Dawn 
5. FlicFlac - Triangle



6. De Hofnar, Felix Jaehn - Valvé
7. Tez Cadey - Coastal Cat
8. Seinabo Sey - Younger (Kygo Remix) 
9. Colin Hay - Down Under (David B Edit) 
10. Julia Stone - This Love (Egokind Edit) 
11. Henri Pfr & Stone Van Brooken - Tarida (Preview Mix)

1 didelei stiklinei reikės:
1 didelio arba 2 vidutinio dydžio kuo labiau sunokusių bananų
1 mango (sunokusio - lengvai jį paspaudus, odelė įdumba)
3 vidutinio dydžio apelsinų sulčių (gaunasi ne visai pilnas 250 mililitrų puodelis)

Bananų ir mango glotnutis

1. Bananą/bananus nulupkite ir supjaustykite griežinėliais.
2. Nulupkite ir kubeliais supjaustykite mangą.
3. Į virtuvės kombainą sudėkite bananus, mangą ir supilkite apelsinų sultis. Suplakite, kol glotnutis taps vienalytis.
4. Jei per tiršta, įpilkite lašelį vandens ar sulčių ir vėl išplakite.
5. Įdėkite į stiklinę keletą ledukų, supilkite glotnutį, gerai išmaišykite ir lepinkitės.

Komentarų nėra: