2011 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Ar turi viziją, kuri Tave įkvepia?

- Tu keista, mano brangioji drauge.
Agnė išalkusiai atsikando bandelės su varške, smalsiai apžiūrinėdama mane su tyčia suplėšytomis kojinėmis. Paskui juokdamasi pridūrė:
- Gerąja to žodžio prasme.
Ir aš pradėjau juoktis drauge. Per prieš paskutinę pamoką "nubėgo pėdkelnių akis", bet neturėjau kitos pėdkelnių poros, todėl geriausia išeitis, tuo metu atėjusi į galvą, buvo skriestuvu suplėšyti visas pėdkelnes.
- Nebuvo keista, taip atrodant, eiti per miestą? - paklausė draugė su iškankinto smalsumo gaidele.
- Ne, jaučiausi iš tiesų labai gerai ir laisvai. Be to, prašypsinau keletą žmonių.
Po to kilo dar linksmesnė diskusija, ar verta būti panašioms į kitus. Galiausiai, suvalgius po bandelę, nutarėm: neverta, jei dėl to nepatiri vidinių konfliktų. Ir pradėjom svajoti apie idealų gyvenimą ir netgi manau, tikėjom, jog toks gyvenimas yra įmanomas. Svajonės nebuvo labai detalios, o tuo labiau susijusios su materialiais dalykais. Vaizduotėje mes susikūrėm jausmus, kuriuos norėtume jausti ateityje be jokių išlygų ir nuolaidžiavimų, kai pakeisim pasaulį. 

Ir dabar po gerų 8 metų, kai su savimi visada turiu atsargines pėdkelnes, bet niekada - skriestuvo, kai vis dar taip pat mėgstu bandeles su varške, aš nemoku kitaip nusipiešti ateities vizijos. Vaizduotėje, prieš užmiegant, aš vis dar kuriu jausmus. Kad ir kaip besistengčiau viziją apvilkti realesniais drabužiais, patiriu visišką fiasko. Nutariau, jog svarbiausia ne tai, kokia yra vizija, o tai ar ji tave užveda gyventi patį nuostabiausią gyvenimą.

MANO VIZIJA. Nejaučiu apgailestavimų dėl nueito gyvenimo kelio. Galiu drąsiai atsigręžti atgal ir dižiuotis praeities laimėjimais ir nuotykiais. Visus sprendimus priimu racionaliai, įsitikinusi, jog aš iš tiesų to noriu, taigi vadovaujuosi ne tik faktais, bet ir širdimi. Svetimi lūkesčiai ir norai neįtakoja mano veiksmų. Neužsimerkiu prieš savo vertybes, todėl jaučiuosi gerai, dėl to ką darau. Kiekvieną rytą pabundu, žinodama, jog tai bus puiki ir ypatinga diena. Esu dėkinga už tai, kad esu gyva ir tiek grožio, gerų žmonių bei meilės aplink mane. Atrandu ir tobulėju, įveikiu baimes ir myliu save, svajoju ir esu savimi, mėgaujuosi ir "sproginėju" iš laimės.

Ar Tu turi viziją, kuri Tave įkvepia? Niekas taip nepadeda kurti ateities, kaip drąsios svajonės. Šiandien utopija, rytoj - kūnas ir kraujas (Viktoras Hugo).

P.S.: Dabar klausau Smokie - Needles and Pins (linkėjimai tėčiui, kuris irgi didelis Smokie gerbėjas), rašau Jums, už lango gęsta paskutiniai saulės spinduliai, o pro praviras balkono duris veržiasi pavasarinė vėsa ir viduje taip gera bei ramu, nes aš žinau, kad tikrai ateis ta diena, kai mano vizija taps realybe.
GRUZDINTA SALDŽIARŪGŠTĖ KIAULIENA SU ANANASŲ GABALIUKAIS

Mano vyrui visada patiko kinų virtuvė, bet aš niekada net nepagalvojau, kad taip paprasta kažką pasigaminti kinų virtuvės stiliumi namie, kol neįsigijau kiniškos keptuvės. Tada prasidėjo eksperimentai - ir vieno iš jų metu išaiškėjo, jog konservuoti ananasų kubeliai, sojų padažas, šildančios aitriosios paprikos ir balzaminis actas nepaprastai dera su gruzdinta kiauliena. Šis receptas yra puikus pavyzdys, kaip greitai ir tikrai skaniai galima pasigaminti egzotišką vakarienę. Taigi, užteks plepėti, geriau paragauti ;)

5 didelėms porcijoms reikės:
1 kg kiaulienos filė
1 šaukšto penkių rūšių pipirų
1 šaukšto kiaulienos prieskonių
3 saldžiųjų paprikų: raudonos, geltonos ir žalios
2 vidutinio dydžio svogūnų
8 česnako skiltelių
1 didelės morkos
2 raudonų aitriųjų paprikų
8 - 10 šakelių šviežių kalendrų
10 šaukštelių kukurūzų krakmolo
Aliejaus
8-10 šaukštų sojų padažo
850 ml konservuotų ananasų kubelių su sultimis
1 šaukšto balzaminio acto
1 šaukštelio imbiero miltelių
Jūros druskos
Patiekimui: ilgagrūdžių ryžių, sezamų sėklų

1. Kiaulienos filė supjaustykite nedideliais kubeliais. Sumaišykite penkių rūšių pipirus su kiaulienos prieskoniais ir šiuo mišiniu aptepkite mėsos kubelius. Palikite 1-3 val. pasimarinuoti. Prieš kepant mėsos gabalėlius apvoliokite 5 šaukštuose krakmolo.
2. Užvirkite didelį prikaistuvį vandens ryžiams. Kai vanduo užvirs, įmeskite žiupsnelį druskos, suberkite ryžius ir išvirkite, kaip nurodyta gamintojo.
3. Tuo metu nulupkite ir susmulkinkite svogūnus panašaus dydžio kubeliais, kaip susmulkinote mėsą. Paprikas, išėmę sėklas, taip pat supjaustykite nemažais kubeliais. Morką nuskuskite ir supjaustykite plonais pusrutuliukais. Nulupkite česnakus ir plonai supjaustykite. Aitriąją papriką, išėmę sėklas, supjaustykite plonais griežinėliais. Nuplaukite ir nusausinkite kalendras, po to susmulkinkite.
4. Kai ryžiai išvirs, nukoškite ir suberkite į puodą, kad išliktų šilti.
5. Labai gerai įkaitinkite kinišką arba didelę įprastą keptuvę. Įpilkite 2-3 šaukštus aliejaus, pasukiokite keptuvę ir leiskite aliejui įkaisti. Sudėkite ketvirtadalį kiaulienos - labai svarbu neperkrauti keptuvės. Kepkite 1 min. nemaišant, po to dar keletą minučių kepkite, vis pamaišant su mentele, kol kiaulienos gabalėliai parus ir iškeps. Tada kiaulieną išskrėskite į dubenį, keptuvę iššluostykite popieriniu rankšluosčiu ir lygiai taip pat iškepkite likusią kiaulieną.
6. Kai iškepsite paskutinį ketvirtadalį kiaulienos, keptuvę iššluostykite popieriniu rankšluosčiu, uždėkite ant ugnies, kai ši gerais įkais, įpilkite pora šaukštų aliejaus ir sudėkite česnakus ir svogūnus. Išmaišykite ir kepkite 1 min. Po to sudėkite morkas, įberkite imbiero miltelius ir, vis pamaišant, kepkite 5 min. Po 5 min. sudėkite saldžiąsias paprikas, aitriąsias paprikas ir kalendras. Gerai išmaišykite ir kepkite 5 min., vis pamaišant.
7. Įmaišykite 5 šaukštelius kukurūzų krakmolo ir 8 šaukštus sojų padažo. Kepkite 1 min., tada supilkite ananasų gabalėlius su sultimis, sudėkite apkepusią kiaulieną ir supilkite actą. Paskaninkite, jei reikia, druska ar lašeliu sojų padažo. Dar 5 min. pavirkite, kad padažas sutirštėtų. Skanaus :)

5 komentarai:

Unknown rašė...

Aš turiu savo viziją. Ji yra gražesnio pasaulio kūrimas. Dar nežinau kaip, bet aš pasaulį padarysiu gražesniu. :)

Julija rašė...

Aušra, lygiai tokią pačią viziją aš turiu. To siekiu kartais mažais, kartais-dideliais darbais.
Linkiu mums ją įgyvendinti iki galo! ;)

Simona rašė...

Aušra, tai labai graži vizija :) Tavo blogo rašymas puikus žingsnis į priekį ;)

Julija, jei kuo daugiau žmonių turėtų tokią viziją, pasaulis būtų tikrai dar gražesnis ir jaukesnis...

In rašė...

Bet kaip čia skanuuuu!!!!:))Man patinka tavo įrašai:))))

Simona rašė...

Ineta, ačiū, kad vis mane aplankai ir visokių gražių žodžių palieki, labai smaugu juos skaityti :)